Już niemal wszystkie przystanki w Ostrołęce zostały wyposażone w specjalne płyty z wypustkami wyznaczające krawędzie chodnika ułatwiające osobom niewidomym wsiadanie do autobusów.
Obecnie w tego typu udogodnienie wyposażonych jest już ponad 50 przystanków w Ostrołęce, a docelowo Miejski Zakład Komunikacji zmodernizuje i przystosuje w ten sposób 69 zatoczek przystankowych. Dodatkowo płyty te zostaną wymalowane specjalną żółtą farbą. Ponadto w ostatnim czasie wymienionych zostało 10 kolejnych wiat przystankowych a już niebawem najbardziej narażone na zniszczenia wiaty zostaną wyposażone w monitoring.
Dodatkowo monitoring zamontowany zostanie w autobusach, co znacznie przełoży się na bezpieczeństwo osób korzystających z usług MZK.
Inwestycja realizowana w ramach dotacji unijnej w wysokości około 6,5 mln zł., pozyskanej przez Miejski Zakład Komunikacji.
Miejski Zakład Komunikacji wprowadza kolejne udogodnienia [ZDJĘCIA]




Zobacz również

Nowoczesne techniki stosowane w transporcie drogowym
![Konferencja „Polska dla Rodziny - Karta Dużej Rodziny w miastach i gminach” [ZDJĘCIA]](./luba//dane/pliki/obrazy/2013/img_6468_icon.jpg)
Konferencja „Polska dla Rodziny - Karta Dużej Rodziny w miastach i gminach” [ZDJĘCIA]

MZK: Zmiany w rozkładzie jazdy linii nr 13
![Podpisanie umowy na unijne dotacje dla MZK [ZDJĘCIA]](./luba//dane/pliki/obrazy/2013/img_9168_icon.jpg)
Podpisanie umowy na unijne dotacje dla MZK [ZDJĘCIA]

Ponad 6,4 mln złotych na komunikację miejską w Ostrołęce

Interwencja Czytelnika: „Czemu nie działa tablica informacyjna na przystanku przy PKS?”

Interwencja czytelnika: „Co zrobić ze starymi biletami MZK ?”

MZK Ostrołęka: Zmiany w rozkładzie jazdy

Kolejna inwestycja MZK ukończona

Decyzją radnych od 1 stycznia zdrożeją bilety MZK
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
31 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
14 | ![]() |
![]() |
![]() |
18 | 19 | 20 |
21 | 22 | ![]() |
24 | ![]() |
![]() |
![]() |
28 | ![]() |
![]() |
1 | 2 | 3 | 4 |