W Ostrołęce kampania wyborcza nabiera tempa za sprawą pierwszych wielkoformatowych materiałów promocyjnych. Jako pierwszy z taką strategią ruszył Sławomir Mentzen, którego wizerunek z hasłem "silna, bogata Polska" przyciąga uwagę mieszkańców jadących ulicą Goworowską.
Wybory 2025. Czy rozmiar ma znaczenie?
Druk wielkoformatowy to sprawdzona metoda w arsenale sztabów wyborczych. Wielkie banery, plakaty i billboardy są szybko zauważalne i skutecznie przyciągają wzrok potencjalnych wyborców. Ta forma promocji pozwala kandydatom na wyróżnienie się w miejskiej przestrzeni i budowanie rozpoznawalności.
Kandydat Konfederacji na prezydenta RP Sławomir Mentzen jako pierwszy zdecydował się na taką formę ekspozycji w Ostrołęce, stawiając na wielki komunikat wizualny z własnym wizerunkiem. Czy ta strategia przyniesie oczekiwane rezultaty? Czas pokaże, czy rozmiar ma znaczenie, wybory prezydenckie już 18 maja.
Można się spodziewać, że w najbliższych tygodniach kolejni kandydaci również pojawią się na wielkoformatowych nośnikach reklamowych w mieście, intensyfikując kampanię przed zbliżającymi się wyborami. W przeszłości wielkie postaci polityków widniały m.in. na wieżowcach przy 11 listopada.