Wymiana doświadczeń oraz debata o problemach samorządów w kontekście współpracy z organizacjami pozarządowymi to cele posiedzenia Mazowieckiego Forum Pełnomocników. Obrady w urzędzie wojewódzkim otworzył wicewojewoda Dariusz Piątek.
Przykłady współpracy z trzecim sektorem, nowe wzory ofert i umów przy rozliczaniu dotacji czy zmiany w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie to główne tematy, które zostały poruszone na spotkaniu przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z województwa mazowieckiego. Pełnomocnicy, którzy zajmują się współpracą z organizacjami pozarządowymi omówili również znaczenie rad działalności pożytku publicznego oraz sposoby prawidłowego sporządzania sprawozdań z realizacji zadania publicznego. Podczas forum prelegentami byli przedstawiciele Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Urzędu m.st. Warszawy oraz Stowarzyszenia BORIS.
Mazowieckie Forum Pełnomocników działa od lutego 2009 roku. Powstanie grupy zainicjowali przedstawiciele 7 największych mazowieckich samorządów oraz pełnomocnik wojewody mazowieckiego wspólnie z Federacją Organizacji Służebnych Mazovia i Stowarzyszeniem BORIS. Pełnomocnicy są osobami odpowiedzialnymi za współpracę z organizacjami pozarządowymi.
Mazowieckiego Forum Pełnomocników
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |