eOstroleka.pl
Polska,

Maspex przeprasza za obrzydliwą reklamę marki Tiger

REKLAMA
zdjecie 5509
REKLAMA

Marketingowcy wytwórcy napoju energetycznego "Tiger" poszli o krok za daleko. W rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego opublikowali oni na Instagramie obrzydliwą grafikę ze środkowym palcem w roli głównej. Reklama spotkała się z ogromną falą krytyki, ale - jak się okazuje - nie był to pierwszy prowokacyjny wpis.

1 sierpnia na Instagramie marki "Tiger" pojawiło się zdjęcie dłoni z wyciągniętym środkowym palcem i podpisem "Chrzanić to co było. Ważne to co będzie". Podpisano je jako "dzień pamięci". Internauci szybko zareagowali - fala krytyki i oburzenia doprowadziła do tego, że nawet znane osoby zapowiedziały bojkot produktów firmy Maspex, producenta tego napoju oraz innych produktów (m.in. Tymbark, Caprio, Kubuś, Tarczyn, Dr. Witt itd. - pełna lista produktów tutaj). Reakcję przedsięwzięło też Muzeum Powstania Warszawskiego.




Jak się okazuje, to nie pierwsza tego typu prowokacyjna reklama Tigera. 10 kwietnia na profilu na Instagramie pojawiła się grafika dotycząca... "dnia lotnictwa" i to w rocznicę katastrofy lotniczej w Smoleńsku, w której życie stracił m.in. prezydent RP. Marketingowcy Tigera prowokują, ale wpis w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego przelał czarę goryczy. Na markę spadła tak ogromna krytyka, że jej wpływy w najbliższym czasie mogą się znacząco zmniejszyć. Na pewno uszczupliło się konto. Jak poinformował dziennikarz Filip Chajzer, firma przelała pół miliona złotych na pomoc powstańcom.



Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  1
×