Maria Kuczyńska, pracownik Urzędu Miasta Ostrołęki, została Miejskim Rzecznikiem Konsumentów.
Miejski Rzecznik Konsumentów przyjmuje w godzinach od 8.00 do 16.00 w budynku Urzędu Miasta przy ul. Tadeusza Kościuszki 45 w Ostrołęce pok. nr 4 . Kontakt: nr telefonu (29) 7654324, e-mail: maria.kuczynska@um.ostroleka.pl
Do zadań rzecznika konsumentów należy m.in:
- zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
- składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
- występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
- współdziałanie z Prezesem Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi.
Maria Kuczyńska objęła stanowisko z dniem 1 października 2022 r.