W Ostrołęce przy głównym wejściu do Galerii Bursztynowej znajdziecie kwiatomat obsługiwany przez kwiaciarnię Margerytka z Czerwina. To urządzenie, dzięki któremu możecie sprawić bliskim niespodziankę o każdej porze dnia i nocy! Właścicielka kwiaciarni, Pani Małgorzata, odpowiada na 6 pytań, które często pojawiają się przy okazji korzystania z kwiatomatu.
- Czy kompozycje w kwiatomacie nie zmarzną zimą? Czy nie stracą swej jakości latem pod wpływem promieni słonecznych?
Bukiety i flowerboxy w naszym kwiatomacie mają zapewnioną optymalną temperaturę i wilgotność. Urządzenie posiada trzy agregaty, które utrzymują optymalną dla bukietów temperaturę przez cały rok. Szyby pokryte są specjalnym filtrem UV, który skutecznie blokuje przedwczesne starzenie się kwiatów i chroni przed promieniami słonecznymi. Plus wysoka wilgotność we wnętrzu. Dzięki dostępnej w telefonie aplikacji na bieżąco monitoruję wszelkie parametry urządzenia. Także 24h na dobę mam kontrolę nad tym, czy kwiatomat działa prawidłowo.
- Czy kompozycje w kwiatomacie są wykonane z kwiatów i zieleni naturalnej?
Wiele osób, gdy uzupełniamy kwiatomat podchodzi i zadaje pytania, czy może dotknąć konkretnego bukietu bo chce się przekonać czy nie jest on sztuczny. Zapewniam, że bukiety i flowerboxy, które znajdziecie w kwiatomacie, to kompozycje w pełni naturalne, stworzone z wykorzystaniem kwiatów naturalnych i zieleni ciętej.
Kwiatomat w Ostrołęce już działa! "Każda okazja jest dobra, by podarować kwiaty" [ZDJĘCIA]
Ostrołęka zyskała nową, innowacyjną usługę, która z pewnością ucieszy wszystkich miłośników kwiatów i tych, którzy chcą sprawić bliskim niespodziankę. Mowa o kwiatomacie, urządzeniu, które działa na…
Okresowo w okolicach Świąt Bożego Narodzenia i Świąt Wielkanocnych mogą pojawiać się kompozycje z wykorzystaniem sztucznych materiałów tj. wianki, stroiki, koszyki itp.
- Co zrobić gdy zakupię bukiet, lecz niechcący zatrzasnę drzwiczki komory, w której on się znajduje?
Mamy dwie opcje. Pierwsza to telefon pod nr telefonu Kwiaciarni Margeryrtka, który znajdziemy nad Panelem Obsługi, bądź druga - wybór na panelu opcji do kontaktu z kwiaciarnią. Wówczas na panelu w kwiatomacie wpisujemy swój numer telefonu i prosimy o kontakt. Dzięki aplikacji otrzymuję natychmiast powiadomienie o prośbie klienta wraz z jego numerem telefonu - na aplikacji widzę też, czy transakcja przebiegła pomyślnie, a klient zapłacił za bukiet. Jeśli wszystko się zgadza, mam możliwość zdalnie otworzyć drzwiczki danej komory, by klient mógł wyjąć zakupiony bukiet.
- Czy mogę mieć pewność że w kwiatomacie zawsze kupię świeży bukiet?
Oczywiście, że tak. Optymalna temperatura (ok. 8°C - 9°C) oraz wilgotność w kwiatomacie to gwarancja, że kwiaty które zakupi klient, są świeże.
Świeżość kompozycji w Naszym Margerytkowym Kwiatomacie to dla Nas priorytet. Codziennie dostarczamy nowe kwiaty do kwiatomatu, a dzięki aplikacji wiemy też, ile kompozycji się sprzedało oraz jak długo stoją w kwiatomacie. Specjalne systemy chłodzenia i wilgotności w kwiatomacie dają gwarancję świeżości kwiatów przez dłuższy czas. Na bieżąco monitorujemy czas od umieszczenia kompozycji w kwiatomacie oraz ich stan i jakość. Regularnie wymieniamy bukiety i flower boxy, które nie spełniają założonych standardów i jakości.
- Czy bukiety w kwiatomacie nie zwiędną?
Nie. Każdy bukiet transportowany i przechowywany jest w kwiatomacie w przenośnym wazoniku z wodą (tzw. aquabox). Dzięki temu nie ma również konieczności przekładania bukietu do wazonu. Dzięki odżywce dodanej do wody, kwiaty dłużej zachowają świeżość.
- Czy w kwiatomacie może zabraknąć kwiatów?
Dzięki aplikacji, na bieżąco monitorujemy sprzedaż bukietów i flowerboxów w kwiatomacie. Po sprzedaży każdej kompozycji, natychmiastowo pojawia nam się komunikat w naszej aplikacji. Dzięki temu wiemy, gdy kompozycji zaczyna brakować. Jesteśmy więc w stanie zareagować sprawnie i błyskawicznie uzupełnić kwiatomat.