eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Kto będzie dostarczał w Ostrołęce korespondencję urzędową?

REKLAMA
zdjecie 480
REKLAMA

Powołano komisję przetargową, której zadaniem będzie przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych dla ostrołęckiego ratusza.

 Dobiega końca umowa zawarta w 2019 roku na świadczenie usług dostarczania urzędowej korespondencji pocztowej kierowanej przez Urząd Miasta w Ostrołęce do mieszkańców i przedsiębiorców. Ratusz przystąpił do wyłonienia podmiotu, który świadczył będzie te usługi po wygaśnięciu umowy.

 Zdecyduje o tym komisja przetargowa powołana przez prezydenta miasta. W jej skład powołano: Anetę Gutowską-Grucelską (sekretarz miasta), Marzennę Suski, Agnieszkę Bralską i Anetę Piasta.

 W latach 2019 - 2021 usługi pocztowe dla Urzędu Miasta w Ostrołęce świadczyła Poczta Polska. Koszt 24-miesięcznej obsługi w tym zakresie wyniósł około 443 tysiące złotych.

 

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  1
×