eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Kolejny spadek sprzedaży Tygodnika Ostrołęckiego

REKLAMA
zdjecie 5509
fot. eOstroleka.pl fot. eOstroleka.pl
REKLAMA

Z danych przedstawionych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wynika że w sierpniu Tygodnik Ostrołęcki (Media Regionalne) zanotował kolejny spadek sprzedaży.  

Średnia sprzedaż Tygodnika w sierpniu 2011 wyniosła 20 956 sztuk (w tym 321 w wersji elektronicznej PDF). Rok wcześniej - w sierpniu 2010 - średnia sprzedaż wyniosła 21 532. Oznacza to spadek o 576 sztuk. Natomiast rozpowszechnianie płatne spadło w porównaniu rok do roku o 2876 szt. Nakład w tym samym czasie obniżył się o 3432 szt. - z 28 832 szt. do 25 400.

Liderem zestawienia pozostał ukazujący się w powiatach Żary, Żagań i Nowa Sól tygodnik „Regionalna” (MKM). Miał on w sierpniu br. średnią sprzedaż na poziomie 27 817 egz., co w porównaniu z rokiem ubiegłym oznacza wzrost o 0,2 proc.

Drugie miejsce w dalszym ciągu należy do „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie), którego sprzedaż ogółem wyniosła 25 223 egz. (spadek o 7 proc.).

Podium zamyka „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka) z wynikiem na poziomie 23 514 egz. oraz stratą wynoszącą 5,5 proc.

Największą stratę w sierpniu br. zanotował plasujący się tuż za podium „Tygodnik Ciechanowski” (Spółdzielnia Pracy Ciech-Press), którego sprzedaż ogółem spadła o 15,5 proc. i ostatecznie wyniosła 11 995 egz.

Liderem wzrostu znów okazał się „Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza Agard), zyskując 7 proc. i awansując o jedno oczko na 14. lokatę. Jego wynik to 8 558 egz. Tytuł ukazuje się w Dębicy.


[źródło: zkdp.pl / wirtualnemedia.pl]

Kalendarz imprez
listopad 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  1
×