eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Kierowcy PKS-u Ostrołęka przeszli kompleksowe szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i obsługi pasażerów

REKLAMA
zdjecie 480
REKLAMA

W ostatnich miesiącach kierowcy PKS-u Ostrołęka, należącego do Mobilis Group, przeszli kompleksowe szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i obsługi pasażerów.

"Akademia kierowcy Mobilis" jest realizowana od października 2013. Projekt ma on na celu wypracowanie i utrwalenie profesjonalnych standardów wykonywania zawodu kierowcy oraz obsługi Klienta, obejmujący swym zasięgiem wszystkich Kierowców z dziesięciu oddziałów MOBILIS group: PKS Bartoszyce, PKS Ciechanów, PKS Mińsk Mazowiecki, PKS Mława, PKS Mrągowo, PKS Ostrołęka, PKS Ostróda, PKS Piotrków Trybunalski, PKS Płock, PKS Przasnysz.

Projekt kłada się z dwóch modułów szkolenia.

Pierwszy z nich to moduł „Bezpieczeństwo w ruchu drogowym”. Bezpieczeństwo w transporcie drogowym osób to priorytet. Kierowca odpowiednio przeszkolony, zauważa, że można jeździć lepiej i co najważniejsze - bezpieczniej niż dotychczas. Ulica nie uczy. Zatem nawet wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu autobusu nie uczy pokory, a jedynie utwierdza często niewłaściwe nawyki u kierowcy. Moduł "bezpieczeństwo" realizowany jest zatem w celu zwiększenia świadomości kierowców na wszelkie zagadnienia związane z bezpieczną jazdą autobusem. Kierowca ma możliwość przypomnienia wielu przepisów  (także tych niedawno wprowadzonych), a także uświadomienia sobie, jak poważne konsekwencje może nieść chwila zapomnienia podczas prowadzenia pojazdu. Taka wiedza procentuje i zdecydowanie pozytywnie wpływa na postrzeganie firmy przez potencjalnych klientów (pasażerów). Profesjonalizm wykonywanej pracy oraz pokora stanowią o zapewnieniu bezpieczeństwa przewozów.

Moduł „Profesjonalnej Obsługi Pasażera” zapewnia o podstawowych zasadach i standardach poziomu jakości obsługi klienta. Zawiera elementy takiego działania i podejścia do klienta - pasażera, które w jak najlepszy i efektywny sposób sprostają jego potrzebom. Celem tych działań jest implementacja jak najkorzystniejszych rozwiązań, które skierowane są w stronę klienta, wykreowanie jak najbardziej pozytywnego  wizerunku firmy oraz budowanie lojalności i udoskonalenie relacji z pasażerem, którego zadowolenie ze skorzystania z usług MOBILIS group, a także on sam - jest kluczową wartością dla firmy.

Motto projektu brzmi: Bezpieczeństwo + Obsługa Pasażera = Podróż. Zatem zawód kierowcy, który mówi rutynie STOP, jest wykonywany z pokorą i profesjonalizmem oraz gwarantuje bezpieczeństwo tysięcy podróżnych w czasie codziennych przewozów. Wielu przewoźników o tym zapomina. MOBILIS group dbając o rozwój pracownika, stawia na kierowcę przeszkolonego w tych obydwu ważnych aspektach. Obecnie realizowana misja szkoleniowa oraz świadczenie najwyższej jakości usług jest elementem konkurencyjnej przewagi firmy MOBILIS group nad pozostałymi przewoźnikami.

Kalendarz imprez
listopad 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  1
×