W ostatnich miesiącach kierowcy PKS-u Ostrołęka, należącego do Mobilis Group, przeszli kompleksowe szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i obsługi pasażerów.
"Akademia kierowcy Mobilis" jest realizowana od października 2013. Projekt ma on na celu wypracowanie i utrwalenie profesjonalnych standardów wykonywania zawodu kierowcy oraz obsługi Klienta, obejmujący swym zasięgiem wszystkich Kierowców z dziesięciu oddziałów MOBILIS group: PKS Bartoszyce, PKS Ciechanów, PKS Mińsk Mazowiecki, PKS Mława, PKS Mrągowo, PKS Ostrołęka, PKS Ostróda, PKS Piotrków Trybunalski, PKS Płock, PKS Przasnysz.
Projekt kłada się z dwóch modułów szkolenia.
Pierwszy z nich to moduł „Bezpieczeństwo w ruchu drogowym”. Bezpieczeństwo w transporcie drogowym osób to priorytet. Kierowca odpowiednio przeszkolony, zauważa, że można jeździć lepiej i co najważniejsze - bezpieczniej niż dotychczas. Ulica nie uczy. Zatem nawet wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu autobusu nie uczy pokory, a jedynie utwierdza często niewłaściwe nawyki u kierowcy. Moduł "bezpieczeństwo" realizowany jest zatem w celu zwiększenia świadomości kierowców na wszelkie zagadnienia związane z bezpieczną jazdą autobusem. Kierowca ma możliwość przypomnienia wielu przepisów (także tych niedawno wprowadzonych), a także uświadomienia sobie, jak poważne konsekwencje może nieść chwila zapomnienia podczas prowadzenia pojazdu. Taka wiedza procentuje i zdecydowanie pozytywnie wpływa na postrzeganie firmy przez potencjalnych klientów (pasażerów). Profesjonalizm wykonywanej pracy oraz pokora stanowią o zapewnieniu bezpieczeństwa przewozów.
Moduł „Profesjonalnej Obsługi Pasażera” zapewnia o podstawowych zasadach i standardach poziomu jakości obsługi klienta. Zawiera elementy takiego działania i podejścia do klienta - pasażera, które w jak najlepszy i efektywny sposób sprostają jego potrzebom. Celem tych działań jest implementacja jak najkorzystniejszych rozwiązań, które skierowane są w stronę klienta, wykreowanie jak najbardziej pozytywnego wizerunku firmy oraz budowanie lojalności i udoskonalenie relacji z pasażerem, którego zadowolenie ze skorzystania z usług MOBILIS group, a także on sam - jest kluczową wartością dla firmy.
Motto projektu brzmi: Bezpieczeństwo + Obsługa Pasażera = Podróż. Zatem zawód kierowcy, który mówi rutynie STOP, jest wykonywany z pokorą i profesjonalizmem oraz gwarantuje bezpieczeństwo tysięcy podróżnych w czasie codziennych przewozów. Wielu przewoźników o tym zapomina. MOBILIS group dbając o rozwój pracownika, stawia na kierowcę przeszkolonego w tych obydwu ważnych aspektach. Obecnie realizowana misja szkoleniowa oraz świadczenie najwyższej jakości usług jest elementem konkurencyjnej przewagi firmy MOBILIS group nad pozostałymi przewoźnikami.
Kierowcy PKS-u Ostrołęka przeszli kompleksowe szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i obsługi pasażerów
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |