Prezydent Ostrołęki ogłosił konkurs na stanowisko podinspektora ds. pracowniczych w Urzędzie Miasta. Ujawniamy, czym będzie zajmować się taka osoba, jakie są wymagania i do kiedy można składać dokumenty.
W zakresie obowiązków osoby na tym stanowisku będzie m.in. prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, w tym czynności związane ze zwalnianiem z pracy w ratuszu: wystawianie świadectw pracy i dostarczanie ich zainteresowanym we właściwym terminie, ustalanie innych świadczeń związanych z ustaniem stosunku pracy (np. odprawy emerytalne, rentowe) czy rozwiązanie stosunku pracy.
To nie koniec obowiązków podinspektora do spraw pracowniczych. Będzie on odpowiadał także za organizowanie prac związanych z przebiegiem procesu naborów kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w urzędzie, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze oraz naborów kandydatów na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
Kolejne obowiązki to m.in. przygotowywanie list uprawnionych do wypłaty dodatkowego wynagrodzenia rocznego, koordynowanie spraw z zakresu ocen okresowych pracowników urzędu czy przygotowywanie propozycji planów budżetu miasta w zakresie m.in. wydatków osobowych czy dodatkowych wynagrodzeń rocznych.
Skoro już wiadomo, co taka osoba będzie robić, to spójrzmy na wymagania.
Wymagania niezbędne:
1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
3. Wykształcenie: wyższe, kierunki: ekonomiczne, administracja, prawo.
4. Doświadczenie zawodowe: staż pracy - 5 lat, w tym 2 lata przy wykonywaniu podobnych czynności tj.
prowadzenie spraw kadrowych.
Wymagania dodatkowe:
Znajomość regulacji prawnych z zakresu:
a) kodeksu pracy i aktów wykonawczych do kodeksu,
b) ustawy o samorządzie gminnym,
c) ustawy o ochronie informacji niejawnych,
d) ustawy o ochronie danych osobowych,
e) Karty Nauczyciela,
f) ustawy o pracownikach samorządowych,
g) ustawy o zaliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy,
h) ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
i) ustawy o związkach zawodowych,
j) ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianie osób niepełnosprawnych,
k) ustawy z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym z zakresu emerytur i rent z tyt. niezdolności do pracy, rent
rodzinnych,
l) rozporządzenia w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych ,
ł) rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracowników dokumentacji w sprawach związanych ze
stosunkiem pracy oraz sposobem prowadzenia akt osobowych pracownika.
Wymagane cechy osobowe:
opanowanie, kreatywność, rzetelność, dyspozycyjność, lojalność.
Wymagane umiejętności:
obsługa komputera w zakresie podstawowego oprogramowania Microsoft Office (Word i Excel), LEX OMEGA,
interpretowania przepisów i wykorzystanie ich w praktyce, podejmowania decyzji.
Zgłoszenia kandydatów potrwają do 15 lutego do godz. 12.00. Szczegóły naboru znajdziecie w Biuletynie Informacji Publicznej.
Jest praca w ratuszu. To stanowisko jest wolne
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |