eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Jest praca w ratuszu

REKLAMA
REKLAMA

Urząd Miasta Ostrołęki prowadzi nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze. Będą one dostępne w Wydziale Spraw Społecznych i Mieszkaniowych.

Pierwsze stanowisko określono jako ds. zdrowia i pieczy zastępczej. Wymagania to pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, wykształcenie wyższe: kierunki: zdrowie publiczne, pedagogika, socjologia, psychologia, administracja i doświadczenie zawodowe: staż pracy 3 lata, w tym 1 rok przy wykonywaniu podobnych czynności. Dodatkowymi wymaganiami jest znajomość wybranych ustaw i przepisów oraz obsługa komputera. Preferowane cechy kandydata to sumienność, rzetelność, bezstronność, zdolność organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, zdolność podejmowania inicjatyw, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista.

Kolejne stanowisko w tym samym wydziale to stanowisko ds. gospodarki lokalowej. Wymagania są podobne, inne są jedynie preferowane kierunki ukończenia studiów: prawo, ekonomia, administracja, gospodarowanie nieruchomościami.

Osoby zainteresowane zatrudnieniem, są proszone o składanie kompletu wymaganych dokumentów wskazanych w pkt. 5 ogłoszenia do dnia 29 stycznia 2018r. w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się w Ostrołęce, przy Pl. Gen. Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową. Wykaz dokumentów dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej.

REKLAMA

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
kwiecień 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
 31 dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6
dk7 dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13
 14 dk15 dk16 dk17 dk18 dk19  20
dk21 dk22 dk23 dk24 dk25 dk26 dk27
 28 dk29 dk30  1  2  3  4
×