eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Jest praca w ratuszu

REKLAMA
zdjecie 480
REKLAMA

Urząd Miasta Ostrołęki prowadzi nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze. Będą one dostępne w Wydziale Spraw Społecznych i Mieszkaniowych.

Pierwsze stanowisko określono jako ds. zdrowia i pieczy zastępczej. Wymagania to pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, wykształcenie wyższe: kierunki: zdrowie publiczne, pedagogika, socjologia, psychologia, administracja i doświadczenie zawodowe: staż pracy 3 lata, w tym 1 rok przy wykonywaniu podobnych czynności. Dodatkowymi wymaganiami jest znajomość wybranych ustaw i przepisów oraz obsługa komputera. Preferowane cechy kandydata to sumienność, rzetelność, bezstronność, zdolność organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, zdolność podejmowania inicjatyw, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista.

Kolejne stanowisko w tym samym wydziale to stanowisko ds. gospodarki lokalowej. Wymagania są podobne, inne są jedynie preferowane kierunki ukończenia studiów: prawo, ekonomia, administracja, gospodarowanie nieruchomościami.

Osoby zainteresowane zatrudnieniem, są proszone o składanie kompletu wymaganych dokumentów wskazanych w pkt. 5 ogłoszenia do dnia 29 stycznia 2018r. w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się w Ostrołęce, przy Pl. Gen. Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową. Wykaz dokumentów dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  1
×