Urząd Miasta Ostrołęki prowadzi nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze. Będą one dostępne w Wydziale Spraw Społecznych i Mieszkaniowych.
Pierwsze stanowisko określono jako ds. zdrowia i pieczy zastępczej. Wymagania to pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, wykształcenie wyższe: kierunki: zdrowie publiczne, pedagogika, socjologia, psychologia, administracja i doświadczenie zawodowe: staż pracy 3 lata, w tym 1 rok przy wykonywaniu podobnych czynności. Dodatkowymi wymaganiami jest znajomość wybranych ustaw i przepisów oraz obsługa komputera. Preferowane cechy kandydata to sumienność, rzetelność, bezstronność, zdolność organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, zdolność podejmowania inicjatyw, umiejętność pracy w zespole, kultura osobista.
Kolejne stanowisko w tym samym wydziale to stanowisko ds. gospodarki lokalowej. Wymagania są podobne, inne są jedynie preferowane kierunki ukończenia studiów: prawo, ekonomia, administracja, gospodarowanie nieruchomościami.
Osoby zainteresowane zatrudnieniem, są proszone o składanie kompletu wymaganych dokumentów wskazanych w pkt. 5 ogłoszenia do dnia 29 stycznia 2018r. w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce, znajdującego się w Ostrołęce, przy Pl. Gen. Bema 1 lub przesłanie ich na adres urzędu drogą pocztową. Wykaz dokumentów dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej.
Jest praca w ratuszu
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |