Jak promować swój biznes, a przy okazji miasto? Jak sprawić, że reklamę ogląda się z uśmiechem? Pokazuje Mr. Chicken z Ostrołęki, który wypuścił właśnie do serwisu YouTube sympatyczne pięciominutowe nagranie walentynkowe.
Wiemy, że film walentynkowy zrealizowany na zlecenie ostrołęckiego baru jest reklamą, ale publikujemy go, bo doceniamy ogrom pracy oraz kreatywność, jaką właściciele włożyli w przygotowanie takiego dzieła. Reklama reklamie nierówna, a w dobie takiego zaawansowania technologicznego ciężko wyróżnić się na tym tle. Trzeba przyznać, że nagranie z Ostrołęki ogląda się z uśmiechem na twarzy, a przecież chyba o to chodziło. Jakby nie patrzeć, promuje się nie tylko jedzenie, ale również nasze piękne miasto - dlatego autorom filmu można pogratulować. Nagranie, które pojawiło się na YouTubie, dostępne jest poniżej. Jak je oceniacie?
Jak się reklamować, to tak jak Mr. Chicken [WIDEO]
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Interwencja czytelnika: Kto odpowiada za parkingi w Płatnej Strefie Parkowania? [AKTUALIZACJA]
Radia zwiększają wpływy z reklamy
"LTE bez limitu" z limitem? UOKiK nałożył gigantyczne kary dla Polsatu i Polkomtelu
Nowa odsłona serwisu sportowego eOstrołęki!
Przemówienie dr. Józefa Psarskiego z 1936 roku o wolnej Polsce, handlu i rzemiośle
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |