Zarząd Województwa Mazowieckiego realizuje program „Mazowiecki Instrument Wsparcia Ochrony Powietrza i Mikroklimatu MAZOWSZE 2021”, którego celem jest polepszenie warunków życia mieszkańców Mazowsza poprzez poprawę jakości powietrza oraz wsparcie samorządów gminnych
w realizacji uchwały antysmogowej na Mazowszu.
Pierwszym etapem przygotowania projektu dotyczącego wymiany urządzeń grzewczych
i termomodernizacji budynków u zainteresowanych osób jest pozyskanie informacji dotyczących rodzaju i jakości domowych źródeł ciepła. W związku z tym od września Mazowiecka Agencja Energetyczna rozpoczęła proces inwentaryzacji w naszym mieście.
Mieszkańcy mogą spodziewać się przesyłki pocztowej, w której zawarta będzie ankieta do wypełnienia, pismo przewodnie a także ulotka promująca działania.
Wypełnienie ankiety jest możliwe:
- poprzez stronę www.mae.com.pl/miwop
- pod numerem +48 510 016 047 (czynny pon. - pt. w godz. 9:00 do 17:00)
- wysyłając skan lub zdjęcie ankiety na mail miwop@mae.com.pl
- MMS-em wysyłając czytelne zdjęcie ankiety pod numer +48 510 016 047
- wrzucając wypełnioną ankietę do dedykowanej skrzynki w Urzędzie Miasta lub wysyłając ją pocztą na adres: Mazowieckiej Agencji Energetycznej ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3/300, 02-362 Warszawa
Termin odesłania ankiet to 14 dni od momentu otrzymania. W wypadku niedostarczenia ankiety bądź niepełnego wypełnienia ankieta będzie przeprowadzona metodą wywiadu bezpośredniego podczas wizyty domowej i oględzin przez wykwalifikowanych ankieterów.
Infolinia dla mieszkańców +48 510 016 047 czynna od pon. - pt. w godz. 9:00 do 17:00 dyżurni ankieterzy odpowiedzą na wszystkie Państwa pytania i wątpliwości.
Wszystkich mieszkańców zachęcamy do udziału w inwentaryzacji!
Artykuł sponsorowany.