Chcesz wyrazić opinię na temat obsługi klienta Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie? Weź udział w internetowym badaniu satysfakcji Klienta.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, w celu osiągnięcia i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, wdrożył System Zarządzania Jakością. Dostarczanie klientom usług wysokiej jakości, dostosowanych do potrzeb współczesnego otoczenia oraz stworzenie wartości dodanej, poprzez poprawianie efektywności usług, są celami priorytetowymi kierownictwa Urzędu.
Stosownie do art. 14a KPA, „organy administracji publicznej umożliwiają stronom ocenę działalności urzędów kierowanych przez te organy, w tym pracowników tych urzędów”. Kierując się tą zasadą, zwracam się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Uzyskane wyniki ankiety będą stanowiły ważny element procesu doskonalenia jakości pracy Urzędu.- informuje Pełnomocnik do spraw Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie.
Ankieta jest dostępna TU