Liczby nie kłamią. Mamy największą grupę odbiorców w mediach społecznościowych w naszym regionie. Użytkownicy Facebooka i TikToka najczęściej wybierają eOstrołękę. Dużym zainteresowaniem cieszy się też nasza facebookowa grupa, oczywiście rośnie też popularność serwisu informacyjnego.
Najnowsze dane statystyczne jednoznacznie wskazują na rosnącą przewagę eOstrołęki pod względem obecności w mediach społecznościowych. Dodając liczbę obserwujących z Facebooka, Instagama, TikToka i Youtube'a, czyli wiodących mediów społecznościowych, wychodzi, że wygrywamy z innym lokalnym serwisem wynikiem 101,6 tys. do 85,4 tys.
Jesteśmy liderem na Facebooku
Szczególnie imponujące wyniki osiągamy na najpopularniejszym serwisie społecznościowym, czyli na Facebooku, gdzie społeczność obserwujących przekroczyła już 56 tysięcy użytkowników. Ten wynik nie tylko umacnia pozycję eOstrołękę jako lidera nie tylko wśród lokalnych mediów. Ostatnie dni przyniosły kolejny znaczący sukces - eOstrołęka wyprzedziła dotychczasowego regionalnego lidera społecznościowego na Facebooku - profil głównie ogłoszeniowy, ale też z funkcją informacyjną.
Ostatnie 28 dni przyniosły - uwaga! - ponad 17 milionów wyświetleń naszych postów na Facebooku. To screen z Facebooka:
Co ciekawe, jeszcze w kwietniu 2023 r. mieliśmy 38,8 tys. obserwujących na Facebooku i 6 tysięcy "straty" do innego ostrołęckiego serwisu. Dziś ten inny serwis ma blisko 49 tys. obserwujących, podczas gdy eOstrołęka - już 56,1 tys. To jednoznacznie świadczy o tym, jakie treści wolą internauci.
Tik-Tok? Pozycja nr 1 należy do nas
eOstrołęka od dłuższego czasu jest też niekwestionowanym liderem wśród regionalnych mediów na platformie TikTok z liczbą 26,4 tysięcy obserwujących. Ostatnie 28 dni przyniosło rekordowe wyniki. Filmy publikowane przez eOstrołękę zostały wyświetlone aż 9,2 miliona razy, co świadczy o ogromnym zainteresowaniu treściami tworzonymi przez redakcję. Sam profil portalu odnotował 58 tysięcy wyświetleń, potwierdzając rosnące zaangażowanie użytkowników platformy.
O sile przekazu eOstrołęki świadczą również inne wskaźniki. Materiały opublikowane przez portal zdobyły 353 tysiące polubień, co pokazuje, że treści trafiają w gusta odbiorców. Użytkownicy TikToka aktywnie angażują się w dyskusje, czego dowodem jest 12 tysięcy komentarzy pozostawionych pod filmami. Szczególnie imponująca jest liczba 28 tysięcy udostępnień, która świadczy o tym, że treści tworzone przez eOstrołękę są na tyle wartościowe i interesujące, że użytkownicy chętnie dzielą się nimi ze swoimi znajomymi.
Te liczby pokazują, że lokalne media mogą skutecznie docierać do młodszego pokolenia poprzez nowoczesne kanały komunikacji. TikTok przestał być już tylko platformą rozrywkową, a stał się ważnym medium informacyjnym, szczególnie dla młodszych odbiorców.
Mamy też grupę - a tam ponad 21,7 tys. internautów
Szukasz informacji o tym, co dzieje się w Ostrołęce i okolicach? Chcesz coś kupić lub sprzedać? A może masz pytanie do mieszkańców regionu? Grupa eOstrołęka na Facebooku to miejsce, które łączy ponad 21,7 tysięcy internautów z naszego regionu.
Członkowie grupy aktywnie dzielą się spostrzeżeniami na temat życia w regionie, pomagają sobie nawzajem i dyskutują o sprawach ważnych dla lokalnej społeczności. To idealne miejsce, by być na bieżąco z tym, co dzieje się w Ostrołęce.
>> KLIKNIJ TUTAJ I DOŁĄCZ DO GRUPY <<
Nie schodzimy z tendencji wzrostowej
Mamy się też czym pochwalić, jeżeli chodzi o wyniki w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej Google. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania przekłada się na stały wzrost liczby unikalnych użytkowników odwiedzających nasz portal.
W 2024 roku zanotowaliśmy - według danych Google Analitycs - 32,31 proc. więcej użytkowników jak w roku poprzednim, do tego 39,89 proc. więcej wyświetleń strony. Z tendencji wzrostowej nie schodzimy - przez pierwsze 20 dni 2025 roku wzrost liczby użytkowników rok do roku za ten sam okres to 7,91 proc., wzrost liczby wyświetleń - 22,31 proc.
eOstrołęka nieustannie rozwija swoją ofertę informacyjną, stawiając na szybkość przekazu przy zachowaniu wysokiej jakości publikowanych treści. Rosnące grono odbiorców potwierdza, że ta strategia przynosi oczekiwane rezultaty. Dziękujemy Wam, drodzy czytelnicy i odwiedzający!