Jakie jest obecnie zatrudnienie w Urzędzie Miasta Ostrołęki? Znamy najnowsze dane o liczbie etatów. Zobacz, ile jest ich w poszczególnych wydziałach.
W Urzędzie Miasta Ostrołęka pracuje zespół urzędników, którzy odpowiadają za różne obszary działalności miasta. Urząd Miasta Ostrołęka dzieli się na wydziały i biura, które odpowiadają za poszczególne obszary merytoryczne. Na czele urzędu stoi prezydent miasta, który jest wybierany przez mieszkańców w wyborach bezpośrednich.
Zatrudnienie w Urzędzie Miasta Ostrołęki. Ile etatów?
Wielkość zatrudnienia w etatach, w poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu oraz samodzielnych stanowiskach ogółem wynosi 260,25 etatów i przedstawia się następująco :
- 1. Kierownictwo Urzędu - 5
- 2. Wydział Organizacji i Kadr - 7
- 3. Wydział Obsługi Urzędu i Mieszkańców - 23
- 4. Wydział Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat - 27
- 5. Wydział Informatyki - 7
- 6. Wydział Uprawnień Komunikacyjnych - 16
- 7. Wydział Planowania i Zintegrowanego Rozwoju - 8
- 8. Wydział Budownictwa - 7
- 9. Wydział Gospodarki Nieruchomościami - 10
- 10. Wydział Geodezji i Kartografii - 10
- 11. Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - 13
- 12. Wydział Oświaty - 12
- 13. Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych - 10
- 14. Wydział Działalności Gospodarczej - 7
- 15. Wydział Inwestycji i Drogownictwa - 14
- 16. Wydział Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych - 8
- 17. Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego - 8
- 18. Wydział Kultury, Sportu i Turystyki - 10
- 19. Wydział Prawny - 5,50
- 20. Biuro Obsługi Prezydenta - 3
- 21. Biuro Rady Miasta - 5
- 22. Biuro Ewidencji Ludności - 6
- 23. Biuro Kontroli Wewnętrznej - 3
- 24. Biuro Audytu Wewnętrznego - 1,50
- 25. Urząd Stanu Cywilnego - 5
- 26. Straż Miejska Ostrołęki - 19
- 27. Pion Ochrony Informacji Niejawnych - 0
- 28. Archiwum Zakładowe - 7
- 29. Samodzielne stanowiska - 3,25