Prezydent Ostrołęki wydał zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki, z którego dowiadujemy się o aktualnej liczbie etatów urzędniczych w ratuszu. Ile etatów przewidziano dla urzędników? Sprawdźcie sami.
Wielkość zatrudnienia w etatach w poszczególnych wydziałach, referatach i biurach Urzędu Miasta Ostrołęki ogółem wynosi 259,05 etatów i przedstawia się następująco:
1. Kierownictwo Urzędu - 4
2. Wydział Organizacji i Obsługi Rady Miasta - 13
3. Wydział Informatyki - 8
4. Wydział Obsługi Mieszkańców i Komunikacji - 35,50
5. Wydział Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat - 29
6. Wydział Działalności Gospodarczej, Kultury i Sportu - 12
7. Wydział Inwestycji Miejskich - 11
8. Wydział Dróg - 10
9. Wydział Rozwoju, Planowania Przestrzennego i Budownictwa - 12,80
10.Wydział Gospodarki Nieruchomościami - 12
11. Wydział Geodezji i Kartografii - 11
12. Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska - 11
13. Wydział Oświaty - 9
14. Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich - 20
15. Urząd Stanu Cywilnego - 9
16. Straż Miejska Ostrołęki - 18
17. Biuro Prawne - 5,50
18. Biuro Prasowe - 3
19. Wydział Koordynacji Projektów i Zamówień Publicznych - 9
20. Biuro Kontroli i Skarg - 2
21. Referat Zarządzania Kryzysowego - 8
22. Stanowiska samodzielne - 2,25
23. Pion Ochrony Informacji Niejawnych - 1
24. Biuro Audytu Wewnętrznego - 3
Ile etatów urzędniczych w ostrołęckim ratuszu? Oto najnowsze dane
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Będzie zmiana dyrektora Parku Wodnego Aquarium! Wojciech Dobkowski zrezygnował
Kolejny znaczny wzrost zatrudnienia w Urzędzie Miasta!
Skąd wyższa liczba etatów w ratuszu? Oto wyjaśnienie prezydenta
Komisja Oświaty, a na niej... starcie szefa ZNP z prezydentem. "Czegoś innego oczekiwaliśmy"
Wzrosła liczba etatów w ratuszu
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |