Gmina Baranowo przystąpiła do realizacji programu usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Programem Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009 – 2032.
W związku z powyższym prosi się wszystkich mieszkańców, którzy posiadają płyty azbestowe (eternit) w swoich gospodarstwach o złożenie stosownych wniosków. W terminie do 28 lutego 2015 r. mieszkańcy gminy mogą składać wnioski do Urzędu Gminy w Baranowie pokój nr 17 na odbiór i utylizację płyt azbestowych. Formularz wniosku w wersji papierowej dostępny będzie w pokoju nr 17 Urzędu Gminy oraz na stronie internetowej (www.baranowo.pl). - informuje Wójt Gminy Henryk Toryfter
Ilość posiadanych płyt azbestowych należy podać w sztukach ewentualnie w m2. W pierwszej kolejności uwzględnione będą wnioski tych mieszkańców , którzy posiadają już zdjęte płyty azbestowe oraz którzy planują w terminie do 15 września 2015 r. wymianę pokryć dachowych.
Odbiór i utylizacja płyt azbestowych finansowany będzie w 85% ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz 15% z budżetu Gminy Baranowo.Wnioski złożone po terminie nie będą uwzględnione. Decyduje kolejność składania wniosków.
Gmina Baranowo przystąpiła do realizacji programu usuwania azbestu
Zobacz również
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |