W ubiegłym roku Grupa Energa dołączyła do Grupy ORLEN. Integracja biznesowa obu grup ma wpływ m.in. na szatę graficzną w komunikacji z klientami Energi Obrotu. Będzie ona dostosowywana stopniowo do standardów Grupy ORLEN.
W kolejnych miesiącach poszczególne obszary związane z działalnością Energi Obrotu będą zmieniać wygląd. Wiosną w logo spółki pojawi się człon „Grupa ORLEN”, który podkreśla przynależność do największej w Europie Środkowo-Wschodniej grupy kapitałowej. Kolorystyka Energi Obrotu zostanie uzupełniona o kolor czerwony.
Najpierw strona, później faktury
Aktualizacja identyfikacji wizualnej dotyczyć będzie w pierwszej kolejności wzorów dokumentów, umów, materiałów reklamowych i strony energa.pl. Zmiany wizualne będą wprowadzane stopniowo. Informacje o poszczególnych etapach tego procesu Energa Obrót przekazywać będzie w komunikatach na stronie spółki, a także bezpośrednio klientom – pisemnie, drogą elektroniczną lub poprzez powiadomienia w elektronicznych platformach obsługi klienta.
O zmianach faktur i kopert Energa Obrót poinformuje oddzielnym komunikatem na stronie energa.pl/witaj
Integracja Energi w ramach Grupy ORLEN jest efektem zmian własnościowych. W kwietniu 2020 roku PKN ORLEN został dominującym akcjonariuszem Energi SA, spółki zarządzającej Grupy Energa.
Energa Obrót jest jednym z pięciu największych sprzedawców energii elektrycznej w Polsce, świadczy również usługi z zakresu m.in. rozwoju elektromobilności, kompleksowego montażu paneli fotowoltaicznych czy audytów efektywności energetycznej.