Ruszył nabór na stanowisko dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Ostrołęce. Zobacz, jakie wymagania należy spełnić i do kiedy składać można dokumenty.
Wymagania niezbędne: 1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 2. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwa skarbowe; 3. Wykształcenie: wyższe magisterskie – kierunki: psychologia, prawo, pedagogika,
socjologia, nauki o rodzinie, administracja; 4. Uprawnienia specjalistyczne: specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej; 5. Doświadczenie zawodowe: staż pracy 5 lat, w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej.
Wymagania dodatkowe to najomość regulacji prawnych z zakresu: a) kodeksu postępowania administracyjnego, b) kodeksu pracy, c) ustawy o pomocy społecznej, d) ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, e) ustawy o samorządzie gminnym, f) ustawy o samorządzie powiatowym, g) ustawy o pracownikach samorządowych, h) ustawy o finansach publicznych, i) ustawy o ochronie danych osobowych, j) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wymagane cechy osobowe: a) umiejętność zarządzania personelem, b) umiejętność podejmowania decyzji, c) komunikatywność, d) opanowanie, e) kreatywność, f) rzetelność, g) dyspozycyjność, h) lojalność.
Końcowy termin składania dokumentów na to stanowisko w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta w Ostrołęce to 17 grudnia - do godziny 12.00.
Dom Pomocy Społecznej. Ruszyły poszukiwania dyrektora
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |