W piątek nadzwyczajna sesja Rady Miasta Ostrołęki. Radni zdecydują m.in. o tym czy od września Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego będzie zarządzało strefą płatnego parkowania w mieście.
Obecnie administrowaniem strefą płatnego parkowania niestrzeżonego zajmuje się City Parking Group S.A. Prezydent Ostrołęki Łukasz Kulik proponuje by od 1 września strefę prowadziła spółka OTBS.
Jeśli radni zdecydują się powierzyć zorganizowanie i zarządzanie strefą płatnego parkowania niestrzeżonego w Ostrołęce miejskiej spółce koszt zakupu parkomatów, urządzeń do kontroli wnoszenia opłat wraz z niezbędnym oprogramowaniem do zarządzania parkomatami oraz windykacji (licencja na oprogramowanie bezpłatna przez okres gwarancji) wyniesie około 1.000.000 zł brutto.
Szacuje się, iż powierzenie realizacji zadania Spółce Miasta przyczyni się do zmniejszenia kosztów z tytułu wynagrodzenia dla administratora, a tym samym zwiększenia dochodów Miasta Ostrołęki. Za I półrocze br. przychód ze strefy (łącznie z opłatami za wezwania, od których zgodnie z umową nie jest pobierana prowizja) wyniósł 460.768,19 zł, natomiast wynagrodzenie dla obecnego administratora SPPN wyniosło 252.919,44 zł. Wobec powyższego zysk dla Miasta za I półrocze br. wyniósł 207 848,75 zł. - czytamy w uzasadnieniu do projektu uchwały.
Czy z Ostrołęki znikną parkomaty City Parking Group?
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |