To już ostatni miesiąc akcji bezpłatnych przeglądów dentystycznych Instytutu blend-a-med Oral B. Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzają ponad 380 miejscowości na terenie całego kraju, aby zbadać stan polskich zębów i dziąseł.
Współorganizatorem akcji jest sieć sklepów Biedronka, a patronat nad akcją objęli: Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych oraz profesjonalne magazyny dentystyczne, Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny, Stomatologia.
W dniach 24-27 września Mobilne Centra Dentystyczne zbadają stan zdrowia jamy ustnej mieszkańców Ciechanowa, Chorzeli, Kadzidła oraz Ostrołęki.
Polacy niewystarczająco dbają o zdrowie jamy ustnej. Z danych Eurobarometer1 wynika, że aż 66% Polaków odwiedza gabinety dentystyczne rzadziej, niż raz w roku. Co więcej, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że zęby to nie jedyny obszar jamy ustnej, z którym mamy problemy. Z Monitoringu Zdrowia jamy Ustnej wynika, że aż 75,5% Polaków cierpi z powodu złego stanu dziąseł. W codziennych zabiegach higienizacyjnych dziąsła są często ignorowane, a tymczasem to od nich w dużej mierze zależy zdrowie całej jamy ustnej.
Teraz Polacy mają unikatową okazję, by sprawdzić stan swoich zębów i dziąseł oraz dowiedzieć się, jak prawidłowo dbać o zdrowie jamy ustnej, by przez wiele lat cieszyć się zdrowym uśmiechem. 16 czerwca br. ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu blend-a-med Oral-B. Mobilne Centra Dentystyczne Instytutu odwiedzają ponad 380 miast na terenie całej Polski. W każdym Centrum wykonywane są bezpłatne przeglądy jamy ustnej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia stanu zdrowia dziąseł. Odwiedzający otrzymują również porady i wskazówki, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów i dziąseł.
W dniach 24-27 września Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzą województwo mazowieckie. Z darmowych przeglądów będą mogli skorzystać Ciechanowa, Chorzeli, Kadzidła oraz Ostrołęki. Mobilne Centra Dentystyczne będą czekać na parkingach sklepów Biedronka w godzinach 9.00-19.00 według następującego harmonogramu:
24 września – Ciechanów, ul. Tatarska 1
25 września – Chorzele, ul. Grunwaldzka
26 września – Kadzidło, ul. Handlowa 1
27 września – Ostrołęka, ul. Steyera 2d
Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma na celu zachęcenie Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać ilu problemom ze zdrowiem zębów i dziąseł można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej i odpowiedniej codziennej pielęgnacji.
Kampania profilaktyki zdrowotnej jamy ustnej odbywa się pod patronatem medialnym magazynów Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny oraz Stomatologia i jest rekomendowana przez Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych.
Szczegółowe informacje na temat trasy mobilnych centrów dentystycznych oraz akcji Instytutu blend-a-med Oral-B znajdują się na stronie www.instytut.pl oraz www.biedronka.pl
Bezpłatne badania dentystyczne w Ostrołęce i powiecie ostrołęckim
Zobacz również
122 osoby przebadane w Galerii Bursztynowej podczas akcji "Zadbaj o Swoje Serce" [ZDJĘCIA]
Ostrołęczanie dbają o serce w Galerii Bursztynowej [ZDJĘCIA]
Bezpłatne badania mammograficzne w powiecie
Pokaz kosmetyków marki Shiseido w perfumerii Isatis w Ostrołęce [ZDJĘCIA]
Trwa akcja „Ciśnienie na Życie”. Określ wiek swojego serca [ZDJĘCIA]
Trwa Narodowy Test Słuchu. Bezpłatne badanie dla mieszkańców Ostrołęki [ZDJĘCIA]
Darmowe badania dla mieszkańców. Biała Niedziela w Galerii Bursztynowej [ZDJĘCIA]
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |