Wybita szyba w oknie i straty w wysokości trzech tysięcy złotych - to efekt działań awanturniczego klienta w jednej z ostrołęckich restauracji w centrum miasta. Mężczyzna, choć zdołał oddalić się przed przyjazdem policji, nie uniknie kary. Policja zapewnia, że jego zatrzymanie jest kwestią czasu.
O zdarzenie, do którego doszło we wtorek 28 lipca, zapytaliśmy rzecznika prasowego ostrołęckiej policji.
Policjanci otrzymali wezwanie do jednego z klientów w ostrołęckim lokalu gastronomicznym. Klient miał być agresywny dla personelu lokalu, jak i pozostałych klientów, oprócz tego wybił okno. Policjanci pojechali na miejsce, lecz mężczyzna w tym czasie oddalił się. Wartość strat oszacowano na 3 tysiące złotych
- mówi podkom. Tomasz Żerański.
I zapewnia: "Policjanci już ustalili tożsamość mężczyzny, jego zatrzymanie jest kwestią czasu".