eOstroleka.pl
Polska,

Avocado Przeworsk, czyli real time marketing po polsku. NIE PODOBA SIE TO...

REKLAMA
zdjecie 480
REKLAMA

To może być jeden z największych hitów internetu 2020 roku. Jedna z restauracji w Przeworsku padła ofiarą ataku hakerskiego. Konto restauracji na Facebooku zostało zhakowane i pojawił się tam wulgarny wpis. Okazało się, że... stało się to przyczyną prawdziwego wybuchu marketingowego szału. Wpis wciąż jest powielany.

"Dla wszystkich, którym nie smakuje nasze jedzenie. Nie podoba się to wypier..." - taki wpis pojawił się na stronie Avocado Przeworsk. Wpis stał się niezwykle popularny - polubiono go i udostępniono tysiące razy.

zdjecie

Szybko okazało się, że to atak hakerski, a pracownicy restauracji stracili kontrolę nad facebookowym kontem:



No i się zaczęło... Wiele znanych kont na Facebooku postanowiło skorzystać z tej "techniki marketingowej".









To idealny przykład tego, czym jest real time marketing. To strategia marketingowa opierająca się na nawiązywaniu w prowadzonych kampaniach do bieżących wydarzeń. Działania real-time marketingowe podejmowane są często przy użyciu Internetu, a w szczególności mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 28  29  30  31  1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  1
×