To może być jeden z największych hitów internetu 2020 roku. Jedna z restauracji w Przeworsku padła ofiarą ataku hakerskiego. Konto restauracji na Facebooku zostało zhakowane i pojawił się tam wulgarny wpis. Okazało się, że... stało się to przyczyną prawdziwego wybuchu marketingowego szału. Wpis wciąż jest powielany.
"Dla wszystkich, którym nie smakuje nasze jedzenie. Nie podoba się to wypier..." - taki wpis pojawił się na stronie Avocado Przeworsk. Wpis stał się niezwykle popularny - polubiono go i udostępniono tysiące razy.
Szybko okazało się, że to atak hakerski, a pracownicy restauracji stracili kontrolę nad facebookowym kontem:
No i się zaczęło... Wiele znanych kont na Facebooku postanowiło skorzystać z tej "techniki marketingowej".
To idealny przykład tego, czym jest real time marketing. To strategia marketingowa opierająca się na nawiązywaniu w prowadzonych kampaniach do bieżących wydarzeń. Działania real-time marketingowe podejmowane są często przy użyciu Internetu, a w szczególności mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter.
Avocado Przeworsk, czyli real time marketing po polsku. NIE PODOBA SIE TO...
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |