W auli im. prof. Jakubczaka w Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, odbyły się pierwsze zajęcia tematyczne Akademii Sześciolatka 2014/2015. Poświęcone były one reklamie. Najmłodsi studenci PWSIiP dowiedzieli się m.in. czym jest reklama, czemu ma służyć, jakie są jej funkcje i elementy. Prowadzący zajęcia dr Marek Kruk przygotował dla dzieci ciekawą prezentację wzbogaconą licznymi przykładami reklam telewizyjnych o tematyce świątecznej.
Gościem specjalnym spotkania był Luis Solaun Vallhonrat z Hiszpanii, który opowiadał dzieciom jakimi cechami odznaczać powinna się skuteczna reklama. Zaprezentował on studentom Akademii Sześciolatka reklamy zagranicznych twórców, które bardzo spodobały się młodej publiczności i zostały przyjęte burzą oklasków. Dzieci nauczyły się krótkiej piosenki w języku hiszpańskim dedykowanej specjalnie Luisowi. Wzięły również udział w konkursie sprawdzającym wiedzę zdobytą podczas zajęć. Na zakończenie spotkania Rektor PWSIiP prof. Robert Charmas złożył najmłodszym studentom życzenia Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i podarował im słodkie upominki. Dzieci odwzajemniły życzenia oraz ofiarowały Rektorowi własnoręcznie wykonane pierniczki.
Zgodnie z nową formułą Akademii Sześciolatka, opierającą się na współpracy Łomżyńskiego Centrum Rozwoju Edukacji i Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, podczas każdego spotkania prezentowane są zawody związane z tematyką zajęć. Tym razem dzieci miały okazję poznać zawód specjalisty do spraw marketingu i reklamy, a także tłumacza z uwagi na fakt, że gość specjalny pochodził z Hiszpanii. Uzupełnieniem spotkania w murach uczelni będą zajęcia w przedszkolach prowadzone przez doradców zawodowych ŁCRE w Łomży.
Kolejne zajęcia z cyklu Akademii Sześciolatka odbędą się za miesiąc.
Akademia Sześciolatka w Łomży
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |