"Zimo, wypier...j" - głosi hasło billboardu, który pojawił się w pięciu największych miastach Polski.
To dzieło sztuki, na które pieniądze wyłożyło Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego - ustaliły Wiadomości TVP1.
Billboard jest częścią projektu noszącego nazwę "Haft miejski". Napisy na murach, fotografowane przez autorkę stały się treścią haftów. Jeden z tych napisów to właśnie "Zimo, wypier...j".
Resort kultury dofinansował ten projekt. Jaką kwotą? Wiadomościom TVP1 nie udało się tego ustalić, bo rzecznik ministerstwa odmówił komentarza.
[źródło: TVP1 / wp.pl]
„Zimo, wypier...j” za pieniądze Ministerstwa Kultury?
Zobacz również
MSZ promuje Polskę: „Na ch** on tam stoi?”, czyli Chopin New Romantic
Bulwersująca reklama: LOT kusi... homoseksualizmem
Kandydat PO na radnego: „Ja pierd..., nie wiem!” (WIDEO)
Marcin Meller klnie na wizji w TVN24 (WIDEO)
Wpadki Bronisława Komorowskiego podczas szczytu Trójkąta Weimarskiego
Przemówienie Bronisława Komorowskiego w USA: Trudno uwierzyć (WIDEO)
Marcin Meller pisze do PO: „W najbliższych wyborach na Was nie zagłosuję”
Kamil Durczok pijany na wizji? (WIDEO)
Najszybszy raper w Polsce przeklina w "Dzień Dobry TVN" (WIDEO)
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |