Marka Łomża, należąca do Browarów Regionalnych Łomża, została sponsorem transmisji telewizyjnych z Mistrzostw Świata Formuły 1.
Ośmiosekundowy spot sponsorski będzie emitowany przez cały sezon wyścigowy 2012. Zabawną animację będzie można zobaczyć już od 13 marca na antenach telewizji Polsat i Polsat Sport Extra.
- Pokazany w spocie wyścig wózka widłowego z bolidem można w dużym uproszczeniu porównać do rynkowej sytuacji piwa Łomża, które od ponad dwóch lat skutecznie konkuruje na rynku ogólnopolskim z największymi markami. Wyniki sprzedaży Łomży pokazują, że „Mały browar z dużym piwem” wychodzi z tego starcia obronną ręką - mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża.
Spot sponsorski marki Łomża to także ciekawa kreacja. Jest to spot kontekstowy, czyli uwzględniający charakter sponsorowanej audycji. Filmik jest czarno-biały, a kolorowe są jedynie elementy brandingu Łomży.
„Łomża” sponsorem transmisji z Mistrzostw Świata Formuły 1
Zobacz również
JBB w Łysych sponsorem Marcina Bachledy
Galeria Narew: Znane marki zainteresowane powierzchnią handlową
Łomża: Galeria Narew będzie niższa
Galeria Narew: Pierwszy etap budowy zakończony zgodnie z harmonogramem [VIDEO]
Łomża: Ogromny kredyt na budowę galerii Veneda
Łomża: Galeria Veneda jeszcze nie powstała, a już ją wyburzają
Galeria Veneda w Łomży: „Budowa jest realizowana bez zakłóceń i zgodnie z harmonogramem”
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |