eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Praca w Urzędzie Miasta. Nabór tylko do jutra

REKLAMA
zdjecie 5850
zdjecie 5850
REKLAMA

Tylko do jutra w Urzędzie Miasta składać można wymagane dokumenty do oferty pracy na wolne stanowisko urzędnicze ds. kancelaryjnych. Wymagana jest znajomość wybranych przepisów, ustaw i rozporządzeń. Jakie predyspozycje powinien mieć kandydat na to stanowisko?

Przede wszystkim musi być to osoba zaznajomiona z ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, a także z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Znać powinna także regulamin organizacyjny Urzędu Miasta oraz miejski statut. Przydatne będzie też rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i regulamin świadczenia usług pocztowych.

Do obowiązków nowego urzędnika należeć ma m.in. stemplowanie korespondencji wpływającej do urzędu właściwą pieczątką wpływu, rejestrowanie w systemie komputerowym korespondencji mającej charakter pisma urzędowego a wpływającej do urzędu drogą elektroniczną, prowadzenie w systemie komputerowym elektronicznej książki podawczej urzędu czy też prowadzenie elektronicznego wykazu korespondencji poleconej doręczonej przez przedstawiciela Poczty Polskie.

Jakie dokumenty kandydaci muszą dostarczyć do Urzędu Miasta? Oczywiście CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Ważne są również kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany ogólny staż pracy oraz wymagane doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności na podobnym stanowisku. Dostarczyć należy także oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Potencjalni kandydaci na urzędników muszą się pospieszyć. Konkurs ogłoszony został 27 listopada, a termin składania wniosków mija 10 grudnia. Dokumenty złożyć można w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta, znajdującego się w Ostrołęce przy Pl. Gen. Bema 1 lub przesłać je na adres urzędu drogą pocztową. Kandydaci, którzy "przebrną" pierwszy etap rekrutacji, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Więcej informacji o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - TUTAJ.   (0 B)

Kalendarz imprez
maj 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 29  30 dk1 dk2 dk3 dk4 dk5
dk6 dk7 dk8 dk9 dk10 dk11 dk12
dk13  14 dk15  16  17 dk18 dk19
dk20  21 dk22  23  24  25  26
dk27  28 dk29  30  31  1  2
×