eOstroleka.pl
Ostrołęka,

O równości szans edukacyjnych w ostrołęckich szkołach podstawowych

REKLAMA
zdjecie 1524
zdjecie 1524
REKLAMA

O równości szans edukacyjnych – jak się do niej zbliżać, czyli analiza zjawiska academic resilience w ostrołęckich szkołach podstawowych.

Urząd Miasta Ostrołęki zaprasza do zapoznania się z broszurą poświęconą zjawisku academic resilience, czyli przezwyciężania fatum pochodzenia społecznego autorstwa Romana Dolaty i Marka Smulczyka.

Publikacja powstała w ramach projektu "Ostrołęckie obserwatorium oświatowe", realizowanego we współpracy Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego z Miastem Ostrołęka.

Więcej informacji o projekcie i inne ciekawe artykuły znajdują się na stronie: https://www.pedagog.uw.edu.pl/ostroleka/projekty/ostroleckie-obserwatorium-oswiatowe/

Lektura dostępna jest w załączniku poniżej.

Równość szans edukacyjnych - jak się do niej zbliżać, czyli analiza zjawiska academic resilience w ostrołęckich szkołach podstawowych  (1,94 MB)

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
maj 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 29  30 dk1 dk2 dk3 dk4 dk5
dk6 dk7 dk8 dk9 dk10 dk11 dk12
dk13 dk14 dk15 dk16 dk17 dk18 dk19
dk20 dk21 dk22 dk23 dk24 dk25 dk26
dk27  28 dk29 dk30  31  1  2
×