eOstroleka.pl
Polska,

Maspex przeprasza za obrzydliwą reklamę marki Tiger

REKLAMA
zdjecie 8621
zdjecie 8621
REKLAMA

Marketingowcy wytwórcy napoju energetycznego "Tiger" poszli o krok za daleko. W rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego opublikowali oni na Instagramie obrzydliwą grafikę ze środkowym palcem w roli głównej. Reklama spotkała się z ogromną falą krytyki, ale - jak się okazuje - nie był to pierwszy prowokacyjny wpis.

1 sierpnia na Instagramie marki "Tiger" pojawiło się zdjęcie dłoni z wyciągniętym środkowym palcem i podpisem "Chrzanić to co było. Ważne to co będzie". Podpisano je jako "dzień pamięci". Internauci szybko zareagowali - fala krytyki i oburzenia doprowadziła do tego, że nawet znane osoby zapowiedziały bojkot produktów firmy Maspex, producenta tego napoju oraz innych produktów (m.in. Tymbark, Caprio, Kubuś, Tarczyn, Dr. Witt itd. - pełna lista produktów tutaj). Reakcję przedsięwzięło też Muzeum Powstania Warszawskiego.




Jak się okazuje, to nie pierwsza tego typu prowokacyjna reklama Tigera. 10 kwietnia na profilu na Instagramie pojawiła się grafika dotycząca... "dnia lotnictwa" i to w rocznicę katastrofy lotniczej w Smoleńsku, w której życie stracił m.in. prezydent RP. Marketingowcy Tigera prowokują, ale wpis w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego przelał czarę goryczy. Na markę spadła tak ogromna krytyka, że jej wpływy w najbliższym czasie mogą się znacząco zmniejszyć. Na pewno uszczupliło się konto. Jak poinformował dziennikarz Filip Chajzer, firma przelała pół miliona złotych na pomoc powstańcom.



Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
maj 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 29  30 dk1 dk2 dk3 dk4 dk5
dk6 dk7 dk8 dk9 dk10 dk11 dk12
dk13  14 dk15  16  17 dk18 dk19
dk20  21 dk22  23  24  25  26
dk27  28 dk29  30  31  1  2
×